#1 Buďte sociální
…Žádný člověk není ostrov sám pro sebe. Co vás v místě, kde žijete, pracujete, trávíte čas a podnikáte trápí? Co byste rádi změnili? Co vás štve? Nevíte? Ale ano, jasně, že to máte! A nemusíte být politikem, abyste to mohli změnit. Dost prázdných řečí u piva. Právě to „ono“ je ideální téma vašeho CSR (Corporate Social Responsibility) programu a taky základ pro posílení vašeho dobrého jména. Zaměřte se na běžné, denní problémy. Smog. Zeleň ve městě. Nedostatek turistických stezek. Malou nabídku volnočasových aktivit pro mladé. Čím vaše společnost může v dané věci pomoci?
Jste prodejcem jízdních kol? Cyklostezky jsou téma pro vás. Zabýváte se výrobou plastových oken? Co jejich čištění kvůli zimnímu smogu a téma zdravého topení? Jsou vaším sortimentem květiny? Proč neřešíte stav zeleně vašeho města? Postrádá vaše společnost dostatek odborníků? Co takhle zavést trainee program ve spolupráci se SŠ/VŠ ve vašem kraji? Myslete netradičně. Přispějte zajímavým řešením blízkým vašemu oboru podnikání. Pomůžete dobré věci a za odměnu získáte pověst baťovského podnikatele, který se o své místo podnikání skutečně zajímá. Zapojíte-li navíc při realizaci CSR programu další odborníky, město, mladé lidi…, získáte šeptandu, která se bude mezi veřejností šířit jako lavina. A to je jenom dobře.