#2 Hravost znamená dravost
Naše dětské já si rádo hraje a baví se. Nebuďte za suchary, vraťte se do dětských let a podívejte se na svět a vaše podnikání nadšenýma dětskýma očima. Oslovíte tak všechny generace. Skutečně dobrá kampaň je „návyková“ a umožňuje se něco nového nenásilně naučit. A užít si přitom legraci.
Prodáváte kosmetiku? Pak animovaná panenka, kterou si mohou holčičky se svými maminkami a tatínky (kamarádkami) v online aplikaci nalíčit vašimi produkty, bude to pravé. Máte obchod s jízdními koly? Co takhle virtuální dobrodružství při skocích na kole, downhillu nebo závodě v lese s internetovými přáteli? Kdo bude nejrychlejší? Jste seriózní firma specializující se na kontaktní čočky? Umožněte svým zákazníkům vyzkoušet si, jaké to je při prohlídce zraku (aneb co je čeká a nemine, z vyšetření máme všichni strach předem) kreslenou a příjemnou formou v podobě sympatické optometristky.
Dobře vymyšlené online hry jsou společenské (oslovují široké publikum), atakují všechny smysly (produkt a služba se zhmotňuje před našima očima), jsou cenově dostupné (protože jsou zdarma), rozšiřují obzory a oslovují tak malé i velké. Po nových poznatcích prahne každý z nás. (Proto tak rádi surfujeme po internetu, hledáme rady, obrázky, sledujeme facebookové profily ostatních, sdílíme recepty…) A poznáváme. Třeba právě váš e-shop. Tak honem!