#3 Billboardy? Ano/ne?
Někdy se bez nich neobejdete. Víte dobře, že si jich všimneme. Ač na ně nadáváme (…Nudí! Zabírají veřejný prostor! Nic nového neříkají! Ruší pozornost při řízení! Kazí výhled na krajinu!), outdoorové kampaně oslovují stále. Jsou lokální a vtíravé. Nelze je přepnout, vyhodit do spamu ani ignorovat.
Tato forma reklamy budí velkou pozornost, a proto je z téhož důvodu také „nejcitlivější“ na správné zpracování. Jinými slovy: Neměla by štvát. Při jejím vytváření buďte styloví. Jak by mohl daný billboard „obohatit“ svou lokaci? Jak by mohl zkrášlit své okolí? Nebo do něj originálně zapadat?
Venkovní kampaně nepředstavují pouze billboardy. Jsou i další vhodné informační prostředky. Důraz klaďte na formu, ať nejste pouze za nevkusné spammery městského prostoru. Vytvořte například originální infocedule, zajímavě využijte zastávek MHD (ale na klasické plakátky a letáčky zapomeňte). Vězte, že čím více smyslů budeme muset my, příjemci vašeho reklamního sdělení, zapojit, tím pro vás lépe.
Dbejte na kreativitu a vkus. Otázky: kdo, co, kde, kdy, jak a proč by měl váš outdoorový poutač umět lehce zodpovědět, nejen co se textu týče. A také i zde: Kvalita je více než kvantita. Ať vás radši chválí za jeden podařený reklamní počin, než pomlouvají za deset špatných. No ne?