#6 Zákazník = osobnost
Každý člověk je jedinečný. Pokud chcete ve své kampani zaujmout, musíte být osobití a jedineční i vy. Zacílíte-li příliš široce, zapadnete v davu. Abyste mohli v kampaních zaujmout co nejlépe, musíte (umět) průběžně vyhodnocovat zpětné vazby od svých klientů a zákazníků. Znát svou cílovou skupinu. Tak tedy: Kdo je váš zákazník, klient? Jaký je? Kde bydlí? Kolik vydělává? Rád nakupuje? Utrácí za vaše služby, výrobky pravidelně? Jak často se za vámi vydá, nebo navštíví váš web, e-shop?
Rozšiřujete-li „klientelu“, ptejte se, koho nového může předmět vaší činnosti zaujmout. Koho chcete získat, oslovit? Jaká tato nová cílová skupina je? Jinak mluvíte s teenagerem, jinak s malým dítětem, jinak zase se svou babičkou. V kampaních to platí stejně. Neznáte-li svou cílovou skupinu dobře, nechejte si
vypracovat průzkum. Můžete jej mít přiložený na vašich www stránkách i nechat si jej vyplnit a zhotovit profesionálně, nebo pouze za pomoci svých zaměstnanců.
Z pravidla „být osobní“ vychází velké značky velmi rády. Jako příklad můžeme uvést křestní jména na etiketách lahví Coca-Coly… Nic nezní našemu uchu lépe než naše jméno, že?