#8 Staňte se sběratelským must-have
Znáte to: Za fotografii oblíbeného zpěváka, vzácnou minci, podpis obdivovaného fotbalisty nebo jiný sběratelský kousek byste takříkajíc dali cokoliv. Zákazník nebo jen váš zaměstnanec je také rád, když může vlastnit „něco“, co souvisí s firmou. Může jít o banalitu v podobě omezené edice firemních triček nebo o něco většího, jako je například kalendář Pirelli. (Ten se líbí také všem…)
Většina společností na tuto skutečnost ve svých marketingových plánech zapomíná. Velké firmy jsou naopak tak daleko, že jejich fanoušci zakládají sběratelské fankluby. Nebylo by to i vaše splněné přání? Budiž jsou vám příkladem distribuce omezeného množství bubnů při vstupu do hudebního klubu, limitovaná edice pivních otvíráků, cool kšiltovek od aerolinek, exkluzivní balicí papír, originální věšák na klíče… Jen: Neměl by to být pouhý běžný dárkový předmět s logem.