Pribeh brandu
Tvořme spolu

#9 Rosteme společně

Podporujte druhé v jejich růstu… I vy rychleji vyrostete. Je to tak, a proto nyní přichází řeč na téma o nezbytné záštitě, mecenášství a celkově podpoře těm, kdo ji na začátku své tvůrčí kariéry potřebují. Podporování mladých a nadějných talentů může mít mnoho podob. Od nabídky odborných stáží, kreativní soutěže, školení k produktu zdarma…

Chytré značky rády poskytují vedení a supervizi nové generaci umělců, bloggerů, hudebníků, spisovatelů, designérů, případných budoucích zaměstnanců… Vědí proč. Podaří-li se vám zapojit mladé talenty do vašeho podnikání, snadno vytvoříte zajímavé limitované edice (nebo přímo jedinečný dárkový předmět), nebo ještě lépe tvůrčí komunitu, se kterou můžete na všech kampaních spolupracovat.

Vznikne-li díky vaší pomoci něco „pořádného“, rázem se pasujete do role lídra a ceněného odborníka v oboru. Zajímavou zkušenost prodělala v roce 1981 společnost Cartier, která se v Mexiku potýkala s nárůstem padělků svých značek. Kreativním řešením problému vedení společnosti bylo vytvoření nadace na podporu současného umění, do něhož se zapojili i dřívější tvůrci padělků. Posléze vznikla galerie obsahující tvorbu více než 300 umělců ze všech odvětví tvůrčí práce, jako je video, fotografie, design, móda, malba. A to vše díky prozíravému netradičnímu pohledu na problém, který musela společnost Cartier řešit. Určitě budete i vy překvapení, jak společně s mladými nadějnými talenty porostete.