Pribeh brandu
Tvořme spolu

Magický content

Jak na něj? V éře nových médií se hranice mezi marketingem a PR na webu tak rozmazaly, že jsou téměř nerozeznatelné a nejlepší výběr média není tak zřejmý jako za starých časů. Pro hledání informací využívá většina z nás coby primární zdroj internet. Vyhledáváme zde takové stránky, které poskytují dobré rady, fakta, jsou osobité a důvěryhodné.

 

Web je vaše hřiště

Klasické publikování v médiích má význam spíše pro velké značky, značky se širokým záběrem. Na úžeji zaměřené profesní nebo odborné časopisy a deníky se obracejí často firmy, které figurují na akciových trzích a posilují touto cestou své věhlasné renomé. Běžná média jsou stále také mluvčími pro velmi slavné lidi a vlády. Pokud jste menší firma, ale máte zajímavý příběh k vyprávění, musíte ho vyprávět sami. Web je však skvělé místo pro vás.

 

Kvalita určuje poptávku. I na webu

Obsah stránek ale musíte umět využívat zajímavým způsobem. Důraz byste proto měli klást na kvalitní texty bohaté na informace, fakta a klíčová slova tak, aby zákazníci při svém hledání na vašem firemním webu našli, co hledají. Osvědčeným způsobem komunikace s veřejností nabízí blog, který je jakýmsi vlastním mediálním prostorem, bránou k statisícům lidí bez filtru médií. Při jeho vytváření se však nenechejte svést k užívání plytkých reklamních klišé, která nepodávají žádné nové informace.

Publikujte takové texty, které vyčlení vaši společnost na trhu myšlenek. Zákazníky nezajímá reklama, ale to, jak váš produkt řeší jejich problémy. Buďte proto za odborníky a moudré rádce při poskytování odpovědí, aby se internetoví hledající obrátili právě na vás. A protože je tok internetových informací oboustranný, i vy aktivně vyhledávejte a monitorujte, co o vás říkají druzí (zákazníci nebo konkurence). Budete tak mít zpětnou vazbu, námět k zamyšlení /zlepšení svých služeb,  nebo nové téma do diskuze